تعیین واژه کلیدی با لغات مشخص و معلوم و بدیهی متناسب با قصد و غرض مشتری آموزش سئو خواهد بود و او‌را زودتر و عالی به محتوای شما می‌رساند. این فرمان پیوندی ارگانیگ در میان کلیدواژه نام برده و تارنما شما تولید کرده و موتور کاوشگر را نسبت به‌این فرمان باخبر می سازد، به گونه ای که لانگ تیل ذکر شده بخشی از شناسنامه شما و محمل ارتقای محتوای شما در موتور کاوش گردد.
 
ترافیک مازاد و نامرتبط روی محتوای شمارا از میان میبرد
لانگ تیل رقابت کاذب را معدود می نماید زیرا عبارت کلیدواژه شما به به عبارتی صورتی که گزینش و درج شد‌ه‌است در کمتر محتوای دیگری به به عبارتی نحو به کار گیری میگردد. به این ترتیب شما وارد دامنه رقبای محصور البته حقیقی و واقعی خویش میشوید و در‌این محدوده می‌توانید با برگزیدن استراتژی های درست از سایر افراد پیشی بگیرید.
 
لغات لانگ تیل یا این که دم دراز زمانبر و نسبتاً تخصصی 
عبارت لانگ تیل یا این که دم دراز زمان بر و به طور تقریب تخصصی است  و همین دستور سکو شما در زمینه ی آن عبارت را در سطور بالایی موتور کاوش گر قرار میدهد. به عنوان مثال زمانی یک پیمانکار خط ولله در حوزه نفت و گاز از لانگ تیل "سرویس ها پایپینگ پالایشگاه و پتروشیمی" فایده میگیرد شانس بسیار بالایی برای در بالا قرار دادن این عبارت بدیهی، کلیدی و در عین درحال حاضر حقیقی وواقعی در موتور کاوش پیدا می نماید.
 
زنجیره کلمه ها کلیدی در لانگ تیل یا این که دم دراز
زنجیره کلمه ها جانور در یک لانگ تیل رابطه ارگانیک آنها را ذکر می نماید. در صورتی‌که به همین نمونه پیش گفته نقب بزنیم درمی یابیم که بازاریاب با عبارت "سرویس ها پایپینگ پالایشگاه و پتروشیمی" در واقع یک زنجیره معنادار در میان پایپینگ، پالایشگاه و پتروشیمی ساخت می نماید؛ امری که از موتور کاوش پوشیده وجود ندارد و رابطه در میان این واژه و کلمه ها در پس ذهن آن تصویب و ضبط می گردد.
 
بازاریاب با لانگ تیل مطلوب به راس سیبل مشتریان غرض خویش میزند و در واقع یک جامعه مقصود حقیقی وواقعی و استوار حول شبکه یا این که وبسایت خویش ساخت‌و‌ساز می نماید. آن‌ها در واقع خیر صرفا مشتری تولیدات و سرویس ها شما، بلکه مشتری اثبات وب سایت و محتواهای شما نیز خواهند شد و بدین ترتیب به اعتبار و رده شما نزد موتور کاوش نیز امداد می‌رسانند.